dijous, 5 de març de 2015

VISITA A L'AEROPORT

EL DIMECRES VAM ANAR D'EXCURSIÓ A L'AEROPORT I ENS VAN ENSENYAR TOT EL QUE HAVÍEM DE FER PER AGAFAR UN AVIÓ. L'EVA, LA NOSTRA MONITORA, ENS HO VA EXPLICAR TOT. VAM ANAR ALS MOSTRADORS DE FACTURACIÓ I ENTRE TOTS VAM DECIDIR QUE VOLÍEM ANAR A DISNEYLAND PARÍS. EN PAU I LA NORA VAN SORTIR DE VOLUNTARIS I PORTAVEN UNA MALETA I TOT! LLAVORS ENS VAM POSAR UNES ARMILLES MOLT FLUORESCENTS I UNA ENGANXINA AMB EL NOSTRE NOM I COGNOM I VAM PASSAR PELS FILTRES. LES SENYORETES ES VAN HAVER DE TREURE LES JAQUETES, CINTURONS, BOTES, COLLARETS... I LLAVORS ENS VAM DIRIGIR A LA PISTA (EN DIUEN PLATAFORMA) I VAM PUJAR A LA JARDINERA (UN AUTOBÚS SENSE GAIRES SEIENTS. HAVÍEM D'AGAFAR-NOS FORT). LA JARDINERA ENS PORTAVA A VEURE ELS SENYALERS. EN AQUELL MOMENT VAM TENIR LA GRAN SORT QUE VA ATERRAR UN AVIÓ I ENS VA AGRADAR MOLTÍSSIM PERQUÈ FEIA MOLT SOROLL. I DESPRÉS... VAN VENIR ELS BOMBERS AMB UN CAMIÓ GEGANT (DIFERENT DELS QUE ESTEM ACOSTUMATS A VEURE) I VAN COMENÇAR A TIRAR XORROS D'AIGUA. ENS VAM ESVERAR UNA MIQUETA PERQUÈ ERA DIVERTIDÍSSIM! LLAVORS VAN PARAR EL CAMIÓ, VAN BAIXAR I ENS VAN EXPLICAR COSES INTERESSANTS I ENS VAN DEIXAR EMPROVAR ELS SEUS CASCS. I COM QUE JA ES FEIA TARD I VA COMENÇAR A PLOURE VAM TORNAR CAP A L'AEROPORT. TAMBÉ VAM VEURE LA CINTA TRANSPORTADORA DE MALETES I COM QUE HAVIA ARRIBAT UN VOL PROCEDENT D'ITÀLIA VAM PODER VEURE LA GENT QUE AGAFAVA LES SEVES MALETES. I PER ACABAR CAP A L'ESCOLA AMB L'AUTOBÚS, QUE JA TENÍEM GANA. NO CAL DIR QUE ENS VA ENCANTAR I QUE ARA JA SABEM TOT EL QUE HEM DE FER PER PUJAR A UN AVIÓ.